Rosa Navarrete, PhD.

Escuela Politécnica Nacional del Ecuador
Teléfono: (+593) 2 2976 300
Ext:  Ofi:
email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. - This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ESTUDIOS

• Ingeniera de Sistemas en Computación e Informática
  • Magíster en Gestión de las Comunicaciones y Tecnologías de la Información, Escuela Politécnica Nacional
  • Doctorado en Informática, Universidad de Alicante, España