Mayra Carrión, MSc.

Escuela Politécnica Nacional del Ecuador
Teléfono: (+593) 2 2976 300
Ext:  Ofi:
email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. - This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ESTUDIOS

• Doctorado en Informática  (FIS-EPN) (Cursando)
  • Master Sciences, Technologies, Sante A Finalite Recherche, Mention Mathematiques Informatique, Specialite Informatique (UNIVERSIDAD JOSEPH FOURIER GRENOBLE 1)   FRANCIA
  • Ingeniera En Sistemas Informáticos Y De Computación (EPN)