Monserrate Intriago, MSc.

Escuela Politécnica Nacional del Ecuador
Teléfono: (+593) 2 2976 300
Ext: 4744  Ofi:
email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. - This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ESTUDIOS

• Doctorado en Software y Sistemas en la Universidad Politécnica de Madrid  (UPM) (Cursando)
  • Máster Universitario de Investigación en Tecnologías para el Desarrollo de Sistemas Software Complejos en la Universidad Politécnica de Madrid  (UPM)
  • Carrera de Ingeniería en Sistemas Informáticos y de Computación en la Escuela Politécnica Nacional (EPN)

DICC-A1-L1 Inteligencia Artificial

DICC-A3-L1 Computación Aplicada a la Ingeniería de Software

DICC-A3-L2 Creación y Gestión del Software

ORCID ID

orcid.org/0000-0002-8390-3269

• A Cloud Computing Service for managing biomedical image collections
  • Diagnóstico semiautomático de la retinopatía de la prematuridad.
  • A Review of Algorithms for Retinal Vessel Segmentation
  • Integrating Usability in the Software Development Process in the Main Development Companies of Ecuador (Quito, Guayaquil and Cuenca)
  • Gamification Proposal for a Software Engineering Risk Management Course

PROYECTOS DE INVESTIGACIÓN